Social, om jah!

Ojojoj vad tiden går fort när man är osocial!!! Glömt blogga för en vecka men nu är jag igång...igen ;)
Jag har tonat håret, efter alla tabbar man har gjort i livet blev detta bra :) Jag blev väldigt nöjd! Bild kommer när
jag är lite socialare (gud va jag tjatar om det! ;O)
Jag har skaffat mig en prao i NYKVARN!!! Å gissa, de e bara en timme drykt till sthlm!!! I två veckor!!! De ska bli sjuuukt kul,
vi kommer ses snart Josse å Erika så se bara till att va hemma v. 40 och 41 ;)
Jag ska praoa som lärare i en 3:a, söta ungar som kutar runt mig och sjunger å pratar,de ska bli skojj, men jag har ju min faster som finns där för mig :)

Vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0