sjuuk

Chacha bloggen! ;))
Idag är jag sjuk, fett ont i huvet och typ magsjuk, inte en trevlig kombination säger jag bara..

Jag har märkt en grej med mig själv, jag blir galet sugen på att shoppa när jag mår dåligt, tror de e en liten shopalcoholic jag  har där, asså massor av nya kläder strömmade in när Emma va sjuk, kläder strömmar in när det går skit för huset och när jag vet att det kommer ta lång tid innan vi kommer kunna flytta. Shit, shit jag använder knappt kläderna heller, jag bara köper. Nått jag måste sluta med, men seriöst, kan ni gå på stan utan att köpa något? Det kan inte jag.

Inlägg kommer det mer av idag, har inte så mycket annat å göra haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0