Ledig idag ;)

Igår var jag barnvakt hela eftermiddagen och kvällen. Det gick väll bra förutom att ena ungen grät i typ en timme kändes den som och han vägrade sluta.. Vi fick lite smått panik! Idag har jag det så lyxigt att jag är ledig XD
Underbart skönt. Vaknade imorse och så gick familjen in till mamma och sjöng för hon fyller 50 idag :O!
Sen somnade jag om hahahha. Nu ska jag dra till mormor och äta lunch där. Sen ska jag in till stan och träffa Josse. Och ikväll ska vi äta födelsedagsmiddag på långbro, mysigt. Jag har två prov imorn som jag verkligen måste plugga till, så vet inte riktigt hur det ska gå ihop men men det är väll ett senare problem får väll sitta inatt och plugga till det.

Pussssssss till mina älsklingar!
 
hihihi mamiii älskar dig ! (Jag ser lite gravid ut hahah men wtf!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0