ERIKA 16 ÅR!!

Bonjour mes copines!
Erika har blivit 16!! Grattis älskling, hoppas de blir the best year of your life och lycka till me provkörningen hahah :DD Du betyder så mkt för mig och det hoppas jag att du vet, puss och grattis gumman <3

Idag har jag grattat Erika på telefon eftersom de va för långt att åka :( jag pratade skiiit högt så alla folk på bussen å stan vände sig å titta men vem bryr sig, Erika måste ju höra allt viktigt jag säger höhö :DD 
Jag har också varit hos frissan och klippt topparna, blev mycket bättre, behövde verkligen ett klipp ;o
Frissan sa tillåme att jag hade torrt hår tack vare all plattning de har varit förra året hehhe...
Jag träna på friskis och pappa kom å hämta mig, tack! Vi har inte fått in nått bra bud för huset ännu men det ska komma innan fredag enligt mina föräldrar så det verkar som det ska ta ännu mer tid detta... vet inte hur länge jag orkar mer, alla dessa visningar och shit, men, det är snart över får vi hoppas :)
Pluggar till musiken nu, fyfan haha vem vet vad weinklassicismen är?! Går inte ens att uttala haha, det skiter sig vell iallafall ;)
Mitt fina armband har kommit! Åh jag blev så lycklig när jag såg brevet i brevlådan från cocoo, here it is ladys and gentlemen,

  


Köpte också ett diadem som är liknande på kicks, ska inte ha på mig det samtidigt, jag lovar haha ;)




Kärlek, Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0