Liten bit av veckan

Tjena alla glada!

TISDAN
Nattorientering, ha! Ojojoj de va ju skojj, de blev en del: Nä fyfaan!  och sånt haha. Vricka foten, thank god för det, så slipper man teränglöpningen sen :s
Anna å jag gjorde de på bästa tiden evvah! 36, 15 minuter tror jag det va, kom hem typ 22. 00 å va helt slut! Anna fick släpa mig lite där på slutet haha :'D

ONSDAN
Sov typ bort hela dagen, chilla å va riktigt seg, måla lite och måla vidare!

TORSDAN
Åkte till stan för att leta efter lite saker och kom hem med:
 mössan!    och        sjalen!

INFÖR HELGEN
Peppar inför helgen då jag drar till huvudstaden, ska träffa massa vänner å ha de bäst!!
Tråkigt nog är inte Erika hemma då så hon vill att jag ska hälsa: Erika är bäst och att hon längtar hem!
Men jag älskar dej ändå Erika, de e lungt hahah :'D


PS: Till Erika: Tack gumman för inlägget innan, saknar att skratta tills jag dör med dej med!! Vi får minsann ladda upp vår vackra film när vi sjunger hemma hos dej sen hahah :D älskar oss!! :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0