A negativ

Morsh morsh!
Ni ska bara veta hur duktig jag är! I skolan tog vi blodprov, visade sig att jag var A negativ, så jag bad pappa låna en bok som heter: ÄT RÄTT FÖR DIN BLOD- GRUPP, så såklart var just blodgruppen A den sämsta att kunna va! Inge mjölk, typ inge kött, inte ens tomat! Men jag går in för dethär, för de e dags att gå ner några fler kilo. Så nu står det laktos mjölk, youghurt och smör i min kyl, trevliga grejer det, ha ha.


Vette fan vade blev för språk nu.....

På söndan gjorde jag inte så mkt faktiskt, var me Karin å Petter å gänget, de va mkt trevligt, annars testade jag bah lite looks, kolla in vad jag lyckades åstakomma vettja ;)


Kanske inte rätt tröja dock men annars, en bra party look !
Hatt- Kapphal, barnavdelningen



Tröja- Gina
Shorts- Gina
Väska- Mammas gamla
Brills- Åhléns
Armband- JC

Nu på södag dras det till stockholms trakterna igen, ska bli härligt att komma iväg lite, härligt att komma till de underbara vännerna och släkten, ska bli två härliga veckor!

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0