alla mina hår

Tjabbatjenahallå!
Jag har börjat tänka på vilka misstag jag har gjort i med mitt hår alla dessa år (hoho rim) och ändå tänker jag tona det i morron till en hårfärg jag gjorde förrut fast mindre rödaktig, chokladbrun alltså, tycker det skulle vara fint nu till höst med en dov nyans som passar till allt jag har i min lilla garderob.

Såhär började det:

År 2007 hade jag långt fint rakt hår,
misstag nr. 1, klippa snelugg...
(ignorera wannabee fjortis posen!!)



År 2008 klippte jag av det i page- frisyr
och tona det mörkt chokladbrunt/lite rött.
Misstag nr. 2, ja, de jag precis skrev...




År 2009 hade jag börjat spara ut håret
och slingat det i sommar blonda slingor,
problemet var att de blev orange aktigt
tack vare toningen 1 år sen...
Misstag nr. 3, slinga det så nära inpå
toningen...
( de ser ut som om jag har ganska så
långt hår här men de va nog för jaa
böjde ner huvvet lite höhö)




Och till sist, år 2009, vill ha denna hårfärg:

 
fast utan de blond- röda slingorna. Vill defenitivt behålla min längd,
asså jag sparar ju fortfarande ut och tänker bannemej inte sluta!
Gör jag ännu ett misstag av att tona det såhär?

Behöver verkligen hjälp! Tack på förhand <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0