wiiiihoo friends !

Vem missade desperate housewives igår!? Usch på dig i sånna fall ;D Jacqueline pallade sig hit och såg det med mig, och ah det va grymt såklart XD
Idag var tyå bästa och värsta dagen man kan tänka sig. Enormt skön dag i skolan två lektioner och håltimme mellan såklart men ändå. Efter skolan bar det av till tandläkaren! Usch USch Usch säger jag bara.... Jag dog då ut två tänder ajajaj. Men det hade något syfte hoppas jag, jag fattade fan inte hur det skulle hjälpa men det gjorde det tydligen. Ont gjorde det alla fall!!! bedövningen släpper verklige inte. Sen hann jag också med att fika med älsklings Jessi, myssssssssss.

Nu ska jag ut med mina kära hundar i mörkret. Imorn är det ridinng och just skolfoto, shiitt. Seeeee youuuuu

förra vintern snöö :OOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0