Livrädd

Idag vare nog seriöst den värsta dagen i mitt liv...
Allt har bara gått skit hela dagen. Först: Stressa som fan till skolan och inget gick rätt till för mig där. Sen: Spöregn och jag fick lov att ta mammas "ur snygga" regnjacka, cykla och glömde mitt head- set så de gick bah sämre, ramla me cykeln för de va så halt och slog sönder mina sandaler, som tur är kan dom lagas, men sen, till det värsta... Jag pratar i tele med mamma om att jag vill att hon ska hämta mig och så helt plötsligt vurpar jag me cykeln på vägen och de kommer en stor jäkla lastbil och han hinner precis se mig och svänger om jättenära och jag slänger mig i dyket, cykeln blev typ jätte konstig, styret blev snett å hjulen sluta snurra, byxorna blev typ kvaddade, grät av att jag fick ont i vaden och att jag blev så jäkla rädd ringde jag pappa och han hämta mig och tog mig hem, tur i oturen men synd nog gick resten av dagen åt samma dåliga håll... Jag är väldigt glad att jag lever, asså jag va verkligen livrädd!
Men, jag hoppas verkligen att det blir en vändning i morron för då drar jag till Erikas trakter, nämligen STOCKHOLM med mamma, Anna, Lisa, Anna och Julia, de ska bli så himla kul :D<3
Hoppas er dag iaf inte innehöll att hålla på att dö eller igenomblöt eller sur som fan ;)

Men nu glömmer vi idag och hoppas på en kanondag i morron ;p

Amor vincit omnia, M


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0