Falu vår

Jajjamen! De är falu vår i luften, ena sekunden är det sol och no moln, men andra regnar de och är mulet... Menmen, det lever vi med eftersom det bara är ca 2,5 veckor kvar i skolan! =D

Idag vakna jag och kände mig oerhört trött, gick upp och gjorde mig iordning men så när jag kika på klockan visa de sig att den va 05.10, då blir man pigg på livet... ;)
Dagen fortsatte unjefär likadant, trött som fan! Men de va fett skönt på gympan, då satt vi så stekte i solen, Mergim och jag drömde om coca kola och det kändes som dagen fått en vändning ;)
Åkte till stan å träna, å så kom regnet... I knew it!
Så nu sitter jag här och önskar att jag inte hade så mycket läxor, lika bra att börja med dom på en gång ;p

Lo te adora, M


Här kommer dagens outfit :D



Linne- Ginatricot
Bh- Ginatricot
Byxor- Vet ej
Gladiator sandaler- Din Sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0