Äta bör man annars dör man

Jag skrev ett helt inlägg som raderades, så då vart man ju lite irriterad! Idag har jag alla fall solat solarium för första gången! IStället för att vandra gick vi till skansen och kollade på björnar typ hahah xD Sedan fick vi sluta vi 12 så efter det har jag varit i stan och kom hem nu. I stan hittade alla fall både jag och Jessi en balväska, ska fixa bild ;) Sedan har jag också hunnit med och suttit och pluggat vad rålandshovsparken (höhö ätit :P) med Jessi och blivit biten och jagad av en fruktansvärt läskig katt!
Känns som jag och Jessicorna försökte fixa limo till balen i flera timmar och ringde runt :P Får se hur det blir med det där nu... Imorn ska hela klassen gå och se änglar och demoner! xD
Love Erika






Vår underbara picknick typ förrförra helgen! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0