Ångest ...

Skit bra dag. Efter skolan åkte jag Jessi, Amanda och Jessica och solade. Efter det åkte vi till donken och käkade. Tillslut var det bara jag och Jessica kvar, jag åkte med henne hem till Ldingö och checkade hennes skit coola hus! Tillslut lyckades vi också fixa en limo till balen och jag blev så jävla glad!

Men bara jag tänker på allt med balen och avslutningen så får jag lite ångest. Kanske lite töntigt egentligen det här liksom inte slutet på något sätt, men ändå känns det så! Det finns några som jag verkligen inte vill splittras från. Det finns vissa som jag vet att jag kommer hålla kontakten med, men dom andra då? Saker har förändrats. Jag vill stanna tiden men samtidigt önskar jag att tiden bara ska flyga förbi. Jag vet inte vad jag vill men samtidigt vet jag precis, ångest kallas detta!
Nog om det, nu ska jag gå över till bästaste Jessi och hon kommer aldrig försvinna ur mitt liv, varken hon vill det eller inte! :P


Love Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0