Sthlm

Tjeeena!
Igår kom jag hem från sthlm/södertälje! Vi hade underbart kul, åt gott, skratta mycket, shoppa lite, snacka och parta loss (a);)
Här kommer lite bilder från helgen:



Sitter på pubben å väntar på en kall dricka i de varma vädret



(the picture som inte ville rotera :@xD) Emmelie, alltid lika skön, en av resans kompanjoner ;)



Taxinge slott, så underbart... fast vi skulle gärna vilja komma in nästa gång... ;p



Jag blev lite make- upad men de syns inte ;pp Vi va på nån mongo- resturang
som jag kallar de och en kines kom fram till mig och mamma och sa,
Är ni syskon eller så? Å herregu, min mamma blev ju som hon blir när
hon hör att hon är ung, hon typ: Haha, å tack, hihi, fniss, men nej tyvärr...
Hahah men skojj vare ;)

Volim te, M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0