sommarlov!

Haha jorå, nu har jag jobbat klart! ÄNTLIGEN säger jag bara!

Under midsommar:
Mina kusiner opererades, det gick bra, svar resultatet kommer på tisdag ;s:)
Kompisar å släktingar, fan va kul vi hade :D
Det årliga midsommardoppet
Midnatts poker

Haha jorå, en lyckad midsommar blev det allt :)

Jobbet:
Jag å Maria hade de tufft, tror inte att jag hade klarat det utan henne haha, vad är ett sommarjobb utan två 15 åringar som klagar å tar fusk raster igentligen? xD Måste bara säga att hon är allt en underbar människa asså ;) 
MYGG! I MINA ÖGON!
överansträngning
trött......
hungrig....
varmt!!

Men nu är jag klar å de blir cash in om en månad, fett najje bajje ;)

Igår boka ja å Josse biljätter tiiiiiill.... ÖLAND! Där vi ska va me Erika ;)) De ska bli så jäkla kul! snacka om en av sommarens händelser asså, säger bara en sak gott folk, jag är TAGG! Ännu ett nytt ord i min ordlista ;)

för er som behöver textning:
Tagg- peppad
ballis- säkert
serri- säker(t)
rappa- skynda
ruggit- läskit

de e så långt jag har kommit hittils haha xD

Idag är jag sjuk =// hostig och förkyld, har världens fulaste bränna och har 4 hundar att ta reda på här hemma, ójojoj, lycka mig till foxx, M
(säger man verkligen lycka mig till? Lycka till mig? Äh fan jag är väck xD vi höres!)

Bilder från min arbetsplats ;)




Min bränna, va ruggit skön efter en dag eller två när kännseln kom...

(hemma)

min överansträngda hand får vi inte glömma... det va inte okej asså, gjode så
satans ont, även om jag posar fult som fsen på bilden så gör de ont, I promise ;o

Love

Kommentarer
Postat av: maria

ååååh skogen ! <3 jag saknar den jääätttte mycket!

eller inte -_-



dig saknar jag däremot! vi får hitta på nått när jag kommer hem! <3

2009-07-09 @ 09:32:22
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0