Hemlös

Skoldagen var helt okej vi fyllde kondomer med gips bland annat, spännande! Då jag kom hem hade jag glömt mina nycklar i skåpet, så då fivk jag sitte ute i ösregnet ooch vänta på min bror som aldrig kom...! Som tur va hade jag ett helt bullpaket som jag typ åt upp hahah. Försökte ringa massa människor men ingen svarade, förutom Maja som tillslut hade tid för mig XD Efter typ en och en halv timme kom min käre bror hem. Då jag kom in i huset sov jag i 2 timmar och hade skit ont huvudet... Nu är jag skiiiit pigg så man blir väll uppe hela natten, men jag börjar ändå 10 imorn ;)
 Satt ensam och åt i regnet XD

Ute med hunden, blööötttt!

Nu ska jag se det sista avsnittet av the hills season 5. Hata Spencer!
Love Errrrikkkaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0