.....

....."If you judge people, you have no time to love them."        Jag har faktiskt intalat mig själv att jag inte behöver dig. Men jag visste hela tiden att jag bara ljög för mig själv. Jag kan klaga på saker som du har gjort, men egentligen är det ingenting jämfört med alla bra minnen jag har med dig och alla sjukt roliga saker jag har gjort med dig. Nu får vi fan ta nya tag, det är vi värda.

Jag behöver dig, du har alltid varit min bästavän de senaste 10 åren och det finns ingen anledning till att ändra det. Fan, det går upp och ner för alla, jag hoppas bara att det här var första och sista gången för oss.

"I can doubt my friends, but I can believe in our friendship!."


Vi är bäääässst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0