B-E-A-uuuutiful

Tjeenis ;) Idag vare en sån dag när allt va helt sjukt, ni har nog haft dom dagarna med men idag vare verkligen extremt!
Hänt:
- Vår mentorns pappa hade gått bort nyligen så hon satt och grina hela tiden, va ju jätte hemskt för alla oss i klassen att se vår mentor vrål gråta ;o
- Fick VG på franskan, de e ju fan helt sjukt! Trodde absolut att jag skulle få ett svagt G ;o
- På gympan sprang vi BIP- test, jag var skit nöjd, klara 10,1! Men... så kom en annan gympalärare på att vi hade sprungit 5 m för kort! ÅÅÅÅÅÅÅHHH!!! :@ Så jag och Elias tog min cykel till vår gympalärare och klaga på honom för han hade mätt fel, men jag tänker då inte göra om de ;o
- Dagen fortsatte extremt men de pallar jag inte blogga om xpp

Snart äre iallafall slut på allt de sjuka och extrema, jag längtar... 12 juni, då, då jävlar! 
 Gu så jag låter posetiv i alla mina inlägg ;oo illailla, men jag lovar, jag ska pigga upp mig ;p) 

Vi höres, puss M

                        

A bit of Dagens outfit:


(fin bakrund där menmen ;p)

Tröja- Gina
Linne-  Gina
Jeans- Gina

= GINAGIRL! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0