hejsvejs guldfisk

Tjenis!
Idag hare varit en härlig dag, och allt är tack vare min kusin, Ella, så underbar å söt ni skulle bah ana ;))
Vi drog på stan å köpte lite shiiits, sen bada vi, fan va king de va ska jag säga! Oscar, Erik, Ella, Viktor å jag ville fan stanna hela dan ;))
Sen åkte vi hem, testa lite kläder, käka, spela bluff, asså jag som inte ens kan ljuga... de går ju åt karlsbyheden för mig asså haha xpp å just nu sitter vi bara här å chillar ;)

Here is some bilder från the day:


klänningen jag köpte på HM,349kr. kan bli lite snyggare om ni tänker bort byxorna hah ;pp



Min underbara och fantastiska Ella, valde ut klänningen åt na för hon ska på disco, my little girl is growing up!! <33


bah behövde lägga ut denna bild, hejsvejs guldfisk!

glöm inte solkrämen foxx, M


Kommentarer
Postat av: klara

cuul klänning cuulare tjej! :D

2009-07-05 @ 15:54:14
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0