tur i oturen

De va ett bra tag sen jag skrev och de har hänt lite grejer sen sist:
- Någon ringde och jag forstod fort att det var om min kusin Emma för mamma sa snabbt i luren: Nej! Är det sant?!
jag blev livrädd att det skulle va på det dåliga sättet, men sen när hon börja skratta och sa, å va skönt! Blev mitt liv till himmel, Emma kommer bli frisk!!!!!!!!!<3
- Höll på att bli påkörd igen fast denna gång av nåra norskar, yeeyy! Jag va ute å tränings cykla och hade full fart nerför en nerförsbacke och visst kommer det plötsligt fram nåra norska jävlar och jag tvär bromsar å flyger å skrapar upp hela handen och höften! Så kommer en liten tant och ger mej ett litet plåster, xd norrmännen garva loss och jag va så rädd så jag darra hela jävla vägen hem hahaha xd
 
Resten är inte lika spännande (a) xd
Just nu sitter jag och kollar på min lillebror som mimar fett seriöst till Michael Jakson xd tycker jätte synd om M.J´s barn, asså stackars dom säger jag bara... Såg hans minnesgrejs och shit va de va ledsamt =//

ta hand om er foxx, Maja


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va skönt att hon kommer bli frisk! <3

2009-07-19 @ 15:56:10
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0