grrr

idag skulle de kunna va en bra dag, idag skulle jag kunna vara glad, idag skulle jag kunna göra roliga saker, men nej... att vara sjuk är fortfarande ivägen för mitt sommarlov. Men jag ska inte klaga, för idag får min lilla kusin resultatet om operationen funkat och än så länge ser det inte bra ut... hon får cancer medecin och kommer tappa håret. Det känns som om jag ska gå i bitar, önskar bara att hon kunde bli bra...
Har lekt lite med Fille för att få tankarna på annat, klippa gräset, sola och träna, fan va kul det är me sommarlov just nu må jag säga!

GRATTIS ERIKA TILL GYMNASIET GUMMAN! <3

psss: skaa fixxa headern osv. men har inte ork, gör det så fort jag har :)
skänk en tanke till min kusin, see ya foxx, M


liten trollunge till kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0