flytta, igen...

Vi ska flytta igen... närmre stan säger mamma å pappa, men jag har lixom inte bott kvar här än! Flytta fan hit nyss!! Jag blir helt slut när dom börjar snacka om det! Orkar knappt skriva detta, vill knappt skriva detta.. Jag har så många frågor som är som tunga stenar i min mage, men jag orkar inte bära ut dom, Hur kommer katterna klara sig? Vår hund är begraven på vår tomt, ska vi bara gömma henne? (vet om ni tycker att de e mysko men de är en jasmine som vi har planterat ´över hennes grav som symboliserar henne, ska den bah bort nu?) Kommer jag över huve taget trivas där alls? Fan...
De posetiva är att jag kommer närmre skolan och vänner. Det är ju bra men just nu känns det som om jag inte kan hantera det, själva känslan att flytta lixom. Jag hade bott klart på Hojsö när vi flyttade därifrån men här? Nej.

Pappa köpte en parfym åt mig, Hugo Boss Femme - den femenina fregrensen, den luktade underbart, tack! En muta?

Simma lungt foxx, Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0