Brännmärkt

Det har hänt massa grejer sedan sist jag skrev. Kommer knappt ihåg och orkar inte skriva allt heller. Det är lite jobbigt då man inte har bloggat på länge för då vet man inte vart man ska börja, haha! Men alla fall igår var jag och arbetade på mammas kompis 50 års fest. Vi var 4 tjejer jag, Ella, Magdalena och Ebba som hjälpte till med allt från att servera till att dekorera tårtan. Det skulle visa sig vara skit jobbigt, jag blev helt slut efter några timmar människorna där var riktigt krävande... Jag fick väääärsta brännmärket på armen från ugnen :O  Idag har jag faktiskt varit hos mormor hela dagen och ska nog äta middag med alla också. Mormor har inte mått så bra på sista tiden, så känns bra att träffa henne.
Imorn blir det kanske stan med Jacqueline om jag inte har andra uppdrag att göra.

Love Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0