Äntligen internet

Nu har jag fixat internet (Hahah kanske inte direkt jag men :P)! Det som händer de här dagarna är att på söndag kommer Maja och Josse hit :D Alla kusiner och alla dom kommer också och sedan kommer några familjekompisar hit också samtidigt :O Måste hinna träffa Cassi som bor här och Emma som också är här. Sedan ska vi kanske till Warberg imorn men det brors på vädret. Sen direkt då Josse har åkt hem ska jag till Skåne och träffa morfar och morbröder där. Tillbaks till Öland och sen hem till Stockholm. Och just fan då blir det Venedig med Jessi!

Vi har precis skaffat pool här på öland och det är så jävla skönt! Och lille Alfonz blir helt seriöst större för varje dag, jag ser då han växer helt sjukt! Jag saknar vissa så grymt mycket...

Love all, trust a few.     

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0