inlägg är mitt nya favvo- ord

Hähä jo nu väller inläggen in asså men de e så de ska vara :DD
Idag skulle nåra rika sthlmare komma å kolla på huset å Erika trodde såklart att de va hon men tyvärr, inte denna gång. Utan de va nåra som leta sommarstuga och tyckte att vårt hus verka lämpligt, 2 mille för en sommarstuga då vankas de brats här! Dom va helt förälskade i huset men vi får se va som händer, mer update om huset kommer på tisadg då vi vet hur allt kommer gå :s Pappa snacka om att om vi inte får huset sålt hyr vi en lägenhet i Hälsinggården så får Erik å jag bo där själva! Snacka vilka fester vi kan ha!!

Medans sthlmarna kolla in huset åkte mamma å jag på stan, jag köpte mig en stor långärmad vanlig grå tröja. Kom på att de kan va väldigt snyggt till mörka slitna jeans/ shorts med ett långt guldhalsband med en slarvigt upsatt toffs elle nått :) Sen drog vi till Ericsson för att käka, de va mycke trevligt.

Nu ska jag försöka komma på hur man skapar katerogier sen ska jag träna, vi hörs bejbs ;)

Kärlek, Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0