Fyller år snart! :D

Då vare måndag igen då. Dagen gick faktiskt riktigt snabbt, kanske för att jag fyller år om typ en dag nu! Sorry om jag tjatar (A) Efter skolan gick jag alla fall till JessiPessi och löste några av hennes problem, jag är typ bäst på att lösa alla andras problem nu för tiden! Sen drog jag hem och mötte sedan Jacqueline och gick lååång promenad och snackade massa skit. Som vanligt fick jag damp på mina hundar, det är riktigt svårt att gå ut med två stycken ju ;P. Nu vill jag att maten ska vara klar för jag är hungriiiig! Sen måste jag göra spanskan, men jag försår verklige ingenting
te

Hade bästa helgen i Örebro föresten, lite bilder ;)



 



Åhh hemma hos JessiPessi! Haha oj vilka fina bilder jag kan ta (a)
Love Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0