Fredag imorn xD

Jag träffade aldig Josse i stan åkte och fikade med några från nya klassen. Så såg jag Josse i 10 minuter i fruängen, det är så här det kommer bli nu på gymnasiet, eller? Hjälp!?

Idag var det skola och jag har redan tröttnat... Vi hade verkligen riktiga lektioner typ NO och kultur och massa saker. Sen på eftermiddagen hade vi massa lekar i en park för att lära känna varandra mer. Efter skolan åkte jag och bästa Nicole in till Götgatan och skulle fika lite innan ridningen. Där träffade vi två av hennes kompisar som var jätte trevliga så vi joinade dem. Mötte upp Matilda på tbanan och åkte till sätra för att rida som jag inte gjort på jätte länge känns det som. Älskar min ridgrupp alltså, skönaste människorna!

Imorn är det fredag! Yeeeeehhhh xD
hahah kram Erika

wtf fel håll !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0