en bit av sommarlovet

hejhej allihopa =))
jo jag veet att jag sa att bilderna skulle komma in förra helgen men de va nå virus i min dator som tog bort bilderna ;oo som tur är finns min pappa till räddning, så här kommer lite bilder från mellbystrand, ölands bilderna dyker upp så fort jag fått över dom ;)


första kvällen= bluff night !!




c´est la vie !


bror och jag


<3


ligger å glassar för fullt! ;)


ja å oscar


efter vi letat i nåra timmar hittade vi en perfa resturang till sista dagen :)


jag när ja va på toppen av min brunhet! Synd att man inte kan klistra fast sånt...


VI GJORDE MELLBYSTRAND 2009!! - Riktigt härlig semester med
ett riktigt härligt gäng, älskar hela bunten säger jag bara !!
(kolla in eriks fjortispose!! hahaha)


Kärlek, Maja

(fler bilder dyker vell upp i vinter eller nått, ha tålamod vänner xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0